Дистанційне навчання 7 класи

1 урок (Артур Конан Дойл "Пістрява стрічка)



- Переглянувши відео, визначити риси Артура Конан Дойла як людини і як митця (усно)
- Віднайти цікаві факти з життя та творчості митця (усно)

- Запрошую на екскурсію до музею Шерлока Холмса.

Домашнє завдання:
- прочитати оповідання "Пістрява стрічка"
- скласти досьє Шерлока Холмса (в зошиті)


2 урок (Артур Конан Дойл "Пістрява стрічка")

І.
- Прочитавши оповідання "Пістрява стрічка" дайте відповіді на запитання, що розміщені у підручнику (с. 201) (усно)
- Як ви думаєте, чому Шерлок Холмс взявся за справу Хелен Стоунер?

ІІ. 

- Визначте сутність дедуктивного методу Шерлока Холмса на основі оповідання "Пістрява стрічка" (додатковий матеріал про дедукцію читайте в підручнику)
Складіть ланцюжок думок (фактів), які зібрав Шерлок Холмс, щоб дійти до розгадки того, хто ж злочинець і як було скоєно злочин (письмово)

ІІІ.

- Подивіться епізод фільму (перейдіть за посиланням).
- Порівняйте злочинця (Ройлота) і детектива (Холмса).
- Чи викликає поведінка Ройлота підозри?

Домашнє завдання:
- Поділитися з батьками своїми враженнями від оповідання "Пістрява стрічка"
- Дати характеристику Шерлоку Холмсу у будь-якій формі (на вибір: сенкан, письмова робота з висловленням враження про героя, складання вірша про героя, намалювати портрет тощо)
- За бажанням: написати власну детективну історію, оформивши її у книжку з ілюстраціями, обкладинкою (якщо обираєте це завдання, попередні можна не робити)
Пам’ятайте про академічну доброчесність!

3 урок ( Артур Конан Дойл "Спілка рудих") 

І. 
- Прочитавши оповідання, дайте відповіді на запитання, що розміщені у підручнику (с. 201) (усно) 

ІІ.
- Подивіться фільм "Спілка рудих" (після прочитання оповідання)


- Порівняйте фільм та оповіданя.  Де напруга більша, в авторському тексті чи в екранізації? Чому ви так вважаєте? (усно)

ІІІ. 
- Складіть ланцюжок думок (фактів), які зібрав Шерлок Холмс, щоб дійти до розгадки того, хто ж злочинець і як було скоєно злочин (письмово)

Домашнє завдання:
- Поділитися з батьками своїми враженнями від оповідання "Спілка рудих"
- Дати характеристику Шерлоку Холмсу у будь-якій формі (на вибір: сенкан, письмова робота з висловленням враження про героя, складання вірша про героя, намалювати портрет тощо)
- За бажанням: написати власну детективну історію, оформивши її у книжку з ілюстраціями, обкладинкою (якщо обираєте це завдання, попередні можна не робити)

ПЕРЕВІР СЕБЕ
- Перевірте свої знання за допомогою вправ Learningapps
1) Встанови послідовність подій. Оповідання "Пістрява стрічка"
2) Розгадайде кросворд. Оповідання "Спілка рудих" 
3) Хто власник речей.Оповідання "Пістрява стрічка"
4) Кому належать слова. Оповідання про Шерлока Холмса
5) Виграй мільойн, відповівши на запитання Детектив як літературний жанр 

4 урок КОНТРОЛЬНИЙ ТЕСТ  

(для 7-Г класу)

                                                                    (для 7-Д класу)
                                                      Літературний детектив. Тест



5 урок (Новела як літературний жанр. О.Генрі "Дари волхвів")


І. Знайомство з письменником
- Ознайомитися з життєвим та творчим шляхом  американського письменника О.Генрі, прочитавши статтю підручника (с. 205) та подивившись відеоролики.

Проєкт «Енциклопедія» Життя і творчість О.Генрі


Урок-онлайн № 26
https://m.youtube.com/playlist?list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&feature=shar

ІІ. Знайомство з  жанром новели
- На основі матеріалу підручника (с. 203) та попереднього відео (урок-онлайн №26) складіть ментальну карту «Новела» (хто забув, як вона складається, погортайте зошит та знайдіть ментальну карту до теми «Детектив»). Включіть такі відомості: 1) визначення; 2) час і місце виникнення; 3) ознаки; 4) види; 5) письменники-новелісти. (письмово)

ІІІ. Робота з новелою «Дари волхвів»
1) Подивіться буктрейлер до новели.

Буктрейлер "Дари волхвів"

2) Прочитайте новелу.
3) Дайте відповіді на запитання підручника (с. 212) (усно)

4) Подивіться урок-онлайн № 27

Урок-онлайн №27

5) Аналіз назви твору
- Як ви думаєте, чому твір названий «Дари волхвів»? Щоб дати відповідь на це запитання, пригадайте (прочитайте біблійну легенду про народження Ісуса Христа.

Біблійна легенда «Поклоніння волхвів»

- Хто ж такі волхви?
- Якими були їхні дари?
Підказка:   Золото  -  символ  могутності  й  багатства  волхви  принесли  як  Царю  над  Царями  - наймогутнішому, найбагатшому в світі (мається на увазі передусім духовне багатство). Ладан - запашний деревний сік, смола, знак особливого благоговіння до Бога.
Смирна (або мірра) - запашна речовина зі смоли тернового куща, символ священного помазання на Царство.
- Поміркуйте, як ці подарунки ми можемо асоціювати з новелою? (усно)
6) Проблемне питання
- Який головний дар герої зробили один одному?

ІV. Домашнє завдання
1. Відповідь на проблемне питання
- Якщо волхви – це мудреці, то чи можемо ми вчинки наших героїв - Джіма та Делли – назвати мудрими, адже ми бачимо, що їхні дарунки виявилися марними (чи немарними?) (письмово; обсяг - пів сторінки)  

НАПИСАНУ РОБОТУ НАДІСЛАТИ МЕНІ НА ЕЛЕКТРОНКУ  за адресою:  shtohunn@gmail.com




6 урок ( О.Генрі "Останній листок")

Щоб почати роботу, потрібно прочитати новелу О. Генрі «Останній листок»

І. Ознайомтеся  з онлайн-уроком за твором «Останній листок»

Урок-онлайн  № 28

ІІ. Перегляньте буктрейлер до новели «Останній листок»


ІІІ. Пригадайте зміст новели  за допомогою кроссенса
- Перекажіть новелу, використовуючи малюнки кроссенса у вказаному порядку. Завершіть переказ на 9 квадраті, вказавши тему та ідею твору (усно)

Можливо, визначити тему та ідею вам допоможуть наступні припущення:
Це твір про драматичні, напружені моменти життя, коли людина знаходиться в ситуації “на межі”.
Це  твір  про  єдність  людини  і  природи;  про  осінь  і  вітер,  у  шаленому  вихорі  якого
зливаються в одне ціле людина і природа. 
Це твір про останній листок, що зірвався з дерева, про самотність, про смерть, але про світлу і чисту, ту, що залишає по собі відчуття просвітлення.
Це твір про мистецтво і митця. Можливо, навіть, про картину, що пов’язана з темою осені,
листопаду.
Це  твір  про  складні  стосунки,  про  відчуженість,  про  тонку  ниточку,  яка  зв’язує  і  може перерватися будь-якої миті.
Це твір про останній шанс, який потребує напруження не стільки фізичних, як моральних сил.

ІV. Дайте відповіді на питання до твору, розміщенні у підручнику ( с. 219) (усно)

V. Робота з образами твору
Охарактеризуйте героїв твору, заповнивши таблицю (письмово)


Сью
Джонсі
Берман
Рід занять



Зовнішність



Риси характеру



Ставлення до життя



Ставлення до людей



Мрія життя




- Про якого ще героя ми забули?
- Чому жертвою «містера Пневмонії» стала не Сью, а Джонсі?
-  Чого не вистачає Джонсі, щоб протистояти хворобі? (усно)

VІ. Проблемне питання (усно)
- Чому рослиною, з якою Джонсі пов’язує свою долю, був саме плющ? Бо ріс за вікном дівчат? Тільки це?
А як вам така довідка: В античній міфології плющ символізує безсмертя, буяння життя. Це вічно зелена рослина, яка, чіпляючись своїми галузками за будь-що, прагне жити.
VІІ. Образ останнього листка у творі
- Складіть асоціативний кущ до поняття «останній листок»  (письмово)



VІІІ. Робота з образом Бермана

1. Помітили, я зазначила одну з асоціацій?
Словник:
Шедевр (франц. chef-d’oeuvre – головна робота). 1. У середньовічній Західній Європі – зразки виробів (їх повинні були подавати ремісники, прагнучи здобути звання майстра). 2. Блискавичний, зразковий виріб, який є найвищим досягненням мистецтва, майстерності. (Сучасний тлумачний словник української мови: 100 000 слів / За заг. ред.д-ра філол. наук, проф. В.В.Дубічинського. – Х.: ВД “ШКОЛА”, 2009. – С.974.)
- З ким пов’язане це поняття у творі? (Правильно, з Берманом)

2. Проаналізуйте цитату:
«Йому вже перевалило за 60, і борода в нього, як у скульптури Мікеланджело «Мойсей» кільцями спускалася з його голови сатира на тіло карлика»

- Як ви гадаєте, кого в Бермані більше – Мойсея, сатира чи карлика? (усно)

3. Мойсей – біблійний герой
- Щоб більше дізнатися про біблійного героя Мойсея, перейдіть за посиланням.

Мойсей - біблійний герой

4. Проблемне питання
- Чи вдалося Берману здійснити свою мрію – намалювати шедевр? (усно)
- Чим розплатився Берман за свій шедевр? Чи вартував цей шедевр життя?

ІХ. Підбиваємо підсумки

1. Поміркуйте
- За яких обставин людина може забути про все другорядне і піти на жертву заради іншої?
- Що ви зрозуміли для себе, прочитавши цей твір?
2. Насолодіться музикою
                                      
                                    Пісня у виконанні Світлани Копилової «Последний листок»


Х. Завдання на наступний урок
- Поділіться своїми враженнями про новелу зі мною тут же на блозі в коментарях (тільки не забувайте підписувати, чий коментар) (за коментар буде + до тематичної  оцінки)
- Підготуватися до контрольних тестів за новелами О. Генрі
- Прочитати новелу Герберта Уеллса «Чарівна крамниця»

ПЕРЕВІР СЕБЕ 
1. Вибери потрібне    О. Генрі "Дари волхвів"
2. Встанови послідовність   О. Генрі "Останній листок"

7 урок (Герберт Уеллс. Новела "Чарівна крамниця")

І. Знайомство з письменником-фантастом Гербертом Уеллсом
- Дізнайтеся про життя та творчість Герберта Уеллса, прочитавши статтю підручника (с. 221) та передивившись відео.
Проект «Енциклопедія»

ІІ. Перегляньте онлайн-урок
- Переглянувши онлайн-урок, ви краще зрозумієте про що твір, зрозумієте його ідею, проблеми, які піднімає автор на сторінках своєї новели,  побачите докладний аналіз головних героїв
Урок-онлайн №  29

ІІІ. Згадаємо, що таке фантастика.
1. Актуалізація знань
- Пригадайте, які фантастичні твори ми з вами читали у 6 класі. Пригадали? Якщо ні, то прочитайте Qr-код.  
2. Робота з опорною таблицею
- Прочитайте матеріал таблиці. Випишіть в зошити визначення поняття «фантастика».
«Фантастика: характерні ознаки»
Фантастика (гр. - мистецтво уявляти): різновид художньої літератури, спосіб художнього
творення, в основі якого лежить нереальне, уявне, чарівне, надприродне. Фантастичне - це
плід уяви й вигадки автора, спосіб вираження його думок і прагнень. Вигадане, малоймовірне,
химерне.
У міфології
У фольклорі
У літературі
Бог ілюзій Фантаз (брат бога сну Морфея), підземне царство
Аїда, безодня Тартар, чудовиська (Кербер, Тіфон, Єхидна, Медуза Горгона, Сцілла й Харібда, лернейська гідра, гекатонхейри та ін.

Чарівні казки (чарівні герої, чарівні події, чарівні предмети)

Художні твори, в яких неймовірне зображується як дійсне, а дійсне - як неймовірне. 
Наукова фантастика: художній прогноз майбутнього розвитку науки, техніки, цивілізації взагалі (модель майбутнього).
Нереальність зображуваного при ілюзії науково-технічної правдоподібності. Опис вигаданих наукових відкриттів, суперечності розвитку науки та існування людства. Широке вживання наукових термінів, неологізмів. Засновник жанру - Жуль Верн. 
Фентезі - жанр фантастичної літератури, дія якого відбувається у вигаданому світі (іншосвіття), побудованому на казковій або
псевдоісторичній основі. Дива і вигадка є основою художньої реальності. Від наукової фантастики відрізняється відсутністю псевдонаукових та макабричних (жахливих, смертоносних) тем.
Майстри фентезі: Джон Рональд Руел Толкін, Клайв Стейплз Льюїс, Урсула Ле-Гуїн, Джордж Мартін, Роберт Джордан, Анджей Сапковський та ін.


ІV. Робота з новелою «Чарівна крамниця»
1. Прослуховування аудіокниги
- Сподіваюсь, ви прочитали твір? Можна ще прослухати  аудіокнигу, перейшовши за посиланням

Аудіокнига Герберт Уеллс «Чарівна крамниця».
2. Відповіді на питання
- Перевірте, наскільки ви зрозуміли твір, давши відповіді на запитання в підручнику (с. 232) (усно)
3. Заповнення таблиці
- Заповніть таблицю «Чарівна крамниця очима батька та сина». Впишіть цитати, в яких міститься сприйняття «чарів» батьком і сином, а також , що відчувають герої.
Батько
Син
Цитати





Що відчувають





4. Відповідь на проблемне питання (усно)
- З якою метою Гербер Уеллс змусив батька і сина відвідати «чарівну крамницю? 

V. Завдання на наступний урок
- Прочитати новелу Рюноске Акутагава "Павутинка"
На вибір:
Або
- Написати твір-фентезі «Я господар чарівної крамниці» (пофантазуйте, якби у вас була своя чарівна крамниця, то що би продавалося у ній)
Або
- Написати фанфік «Чарівна крамниця-2» (уявіть, Джіп став дорослим і потрапляє уже зі своїм сином чи донькою до такої чарівної крамниці)
Або
- Створити буктрейлер (звичайно ж,  власний) до твору «Чарівна крамниця»

ОДНУ З ЦИХ ВИКОНАНИХ ВАМИ РОБІТ  НАДІСЛАТИ МЕНІ НА ПОШТУ
за адресою:  shtohunn@gmail.com

8 урок (Рюноске Акутагава. Новела "Павутинка")

Перш ніж розпочати роботу, потрібно прочитати новелу Рюноске Акутагава "Павутинка"

І. Запрошую у подорож до Японії
- Що ми знаємо про цю країну?


- Перейшовши за посиланням, ви зможете опинитися у сучасній Японії.



ІІ. Пригадаємо
- У 6 класі ми знайомилися з одним з японських поетів та його незвичайними віршами. Пригадайте цього поета та жанр японської поезії. А можливо згадаєте ще й якийсь із віршів, адже ми вчили їх. А хтось навіть пробував й сам складати подібні.
Допоможе згадати матеріал, прихований в цьому  Qr-коді.
ІІІ. Познайомимося ще з одним японським митцем  – письменником  за допомогою даного матеріалу та статті підручника (с. 233)

ІV. Знайомство з твором
1. Перегляньте буктрейлер до твору.

2. Поняття «притча»
- Запишіть в зошит визначення термінів

3. Перегляньте онлайн-урок №  30 за твором Рюноске Акутагава «Павутинка»

Урок-онлайн № 30

4. Словникова робота



5. Символи твору
Лотос  - священна  квітка в Японії.  Уособлює  цілісність,  досконалість, витонченість і прагнення до сонця, до духовної чистоти, є символом духовного самовдосконалення.  Квітка  починає  рости  з  дна  ставка,  з  мулу вгору,  до  світла.  Тому  символічне значення лотоса - торжество життя. Лотос є головною квіткою в буддизмі, він символізує вчення Будди, якого зображують сидячим у квітці лотоса.  Про  походження  лотоса  існує  безліч  легенд,  одна  з  яких  говорить,  що,  ледве народившись, Будда самостійно зробив сім кроків. І там, де він ступав, розпускалися красиві квіти лотоса з безліччю рожевих пелюсток.
Ранок - символ початку життя, активної діяльності.
Рай  -  символ  щасливого  життя,  душевного  спокою;  рівноваги  і  внутрішнього задоволення; красивої, благодатної землі; найвищої насолоди.
Павук - символ суперечливості натури. З одного боку, павук виступає захисником людей,  чудесним  спасителем,  охоронцем  вогнища.  Ще  його  асоціюють  з  жорстокістю, жадібністю, підступністю. З позицій буддизму - великий Ткач, Творець світу, його центр; посередник між світами, простором і часом; символ мудрості; символ життя - пряде нитку Долі.
Павутина  -  рятівна  нитка,  що  з'єднує  небо  і  землю,  рай  та  пекло,  символ  спасіння  і свободи. З позицій буддизму - символ сходження, підйому; нитка Доля, якою Великий Ткач (павук) прив’язує людей до павутини
життя ;  символ  скороминущості  життя  і  плинності  часу.
Полудень  - година одкровення - прозріння розуму від омани. Позитивне, духовне значення поняття «полудень» пояснюється відсутністю в цей момент тіней, які символізують  зло. 

6. Відповіді на запитання (усно)
- Перевірте, як ви зрозуміли новелу, давши відповіді на запитання, що у підручнику (с. 237-238)

7. Відповіді на проблемні запитання (усно)
- Будда згадав добру справу Кандати й вирішив віддячити йому - допомогти вибратися з пекла.  Чи згодні ви, що спасіння павучка можна назвати добрим вчинком? (для японців це має велике значення, адже вони шанують усе живе на землі: квіти, дерева, комах, тварин тощо)
- А чому, на вашу думку, Кандата спас саме павучка? (знайдіть у символах твору, що символізує павук, це вам допоможе дати відповідь на це запитання)

8. Відповідь письмова з використанням цитати.
- Чому обірвалася павутинка - не витримала кількості грішників?  Чи причина в іншому? Знайдіть відповідь на це запитання в тексті й запишіть цитату в зошит.

V. Закріплюємо вивчене
На вибір:
або
- створіть сенкан на тему  «Павутинка»
або
- створіть власне хайку за змістом новели-притчі «Павутинка»
Пам’ятка

9 урок (Айзек Азімов «Фах»)

І. Актуалізація знань
- Пригадайте, що ви знаєте про поняття «наукова фантастика» (погортайте стрічку і знайдіть відповідний матеріал)
ІІ. Знайомство з письменником
1. Перегляньте відеоролик про життя та творчість А. Азімова та перечитайте матеріал підручника (с. 241).

2. Портфоліо письменника.
- Усе почуте коротко освітлене у портфоліо письменника. Перегляньте. 

3. Цікаво знати.
- Передивіться відеоролик і дізнайтеся, чому ми можемо назвати Азімова науковим пророком.

ІІІ. Працюємо над твором
1. Перегляньте буктрейлер до твору

2. Перегляньте  урок-онлайн № 31.
Урок-онлайн № 31
3. Прочитайте матеріал підручника (с. 243)
4. Перевірте своє розуміння твору
- Дайте відповіді на питання, що у підручнику (с. 253-254) (усно)
5. Система освіти в творі «Фах»
- Зробіть висновок: які переваги та недоліки, на вашу думку, має така освіта. (усно)


6. Робота над образом головного героя Джорджа Плейтена
- Чому саме Джордж потрапляє в «Інтернат для недоумків» (чи може краще називати це місце по-іншому?)?
- Чим він відрізняється від свого друга Тревіліяна?
- Чи зрозуміли ви, ким же стане головний герой твору? Яку професію йому «обрали»?
ІV. Закріплюємо вивчене
1. Створіть анкету твору, вмістивши усі вказані пункти (письмово)
(можна роздрукувати бланк, заповнити та вклеїти охайно в зошит)

2. Пофантазуйте
- Чи можете ви собі уявити, якою буде освіта у 2500 році? За бажанням поділіться зі мною своїми фантазіями, надіславши їх на мою електронну пошту.

10 урок Корнелія Функе «Чорнильне серце»

Перш ніж розпочати роботу, потрібно прочитати роман-фентезі 
Корнелії Функе "Чорнильне серце"
Чи любите ви фантазувати? Чи здатні ви силою думки та уяви потрапити у вигаданий світ та пережити карколомні пригоди? Якщо так, вам неодмінно сподобаються книжки відомої німецької письменниці й ілюстратора Корнелії Функе. Твори К. Функе перекладено 37 мовами (у тому числі українською) і розходяться мільйонними накладами по всьому світові. Письменниця працює в жанрі фентезі та пригодницького роману. 2003 року вийшов друком чи не найвідоміший роман-фентезі Корнелії  Функе  «Чорнильне серце», а в 2006 та 2008 рр - його продовження «Чорнильна кров» та «Чорнильна смерть». Перший роман «Чорнильної трилогії» екранізований 2008 р. (Німеччина, Великобританія, США), бюджет фільму - $60 млн.

І. Знайомство з письменницею
- Прочитайте матеріал підручника про життєвий і творчий шлях німецької письменниці Корнелії Функе (с. 262)


ІІ. Знайомство з поняттям жанру «Фентезі»
Зверніть увагу! Книга «Чорнильне серце» не зовсім відповідає традиційному визначенню жанру  фентезі, адже події відбуваються у реальному світі, куди потрапляють герої світу книжкового, вигаданого.

ІІІ. Знайомство з романом-фентезі «Чорнильне серце»

1. Перегляд  буктрейлеру до твору 

2. Характеристика твору
- Щоб краще зрозуміти про що і для чого твір, прочитайте статтю підручника (с. 265-267)  

3. Перевірте своє розуміння твору відповівши на запитання у підручнику (с. 268) (усно)

4. Таблиця «Реальні   та фантастичні  герої у творі К. Функе «Чорнильне серце»

- Заповніть таблицю, записавши та розподіливши у відповідну колонку  імена героїв 
Реальні
Фантастичні

 5. Перегляньте уривок фільма «Поява книжкових героїв»
- Знайдіть відмінності між книгою та фільмом (усно)

5. Робота над образом головної героїні – Мегі
- Зрозуміти образ головної героїні вам допоможе відеоматеріал

- Заповніть анкету головної героїні твору Мегі
1. Ім’я  та прізвище

2. Вік

3. Місце проживання

4. Батьки

5. Друзі

6. Вороги

7. Улюблене заняття

8. Надзвичайні здібності

9. Риси характеру

10. Чому можна навчитися у Мегі


6. Перегляньте уривок фільма «Мегі  читає «Чорнильне серце»
- Знайдіть відмінності між книгою та фільмом (усно)

7. Відповідь на проблемне питання
- Який же головний меседж вкладає Корнелія Функе у свій роман "Чорнильне серце"? Сподіваюсь, зрозуміли (відповідь даєте усно самі собі)

8. Фільм "Чорнильне серце"
- Кому були цікаві уривки, що розміщені в матеріалі цього уроку, можна подивитися фільм, перейшовши за посиланням

ІV. Творча робота
Виконайте  творчу роботу на задану тему (на вибір)
Або
- Написати твір-мініатюру «Як потрібно читати книжку, щоб її герої «оживали»?»
Або
-Написати твір-мініатюру на тему  «Які цінності дарують нам книжки?»
Або
- Створити постер до твору «Чорнильне серце»
Довідка: постер — художньо оформлений плакат для рекламних чи декоративних цілей із зображенням актора, музиканта чи спортсмена (у нашому випадку – героя книги).

ТВОРЧУ РОБОТУ НАДІСЛАТИ на електронну адресу shtohunn@gmail.com





























13 комментариев:

  1. Кожен любитель детективів, пригод знає знамените ім'я Шерлока Холмса. Шерлок Холмс - мій улюблений герой. Автор зумів створити самий яскравий і щасливий образ детектива, який зацікавлює читачів вже багатьох поколінь. Шерлок Холмс приваблює мене й людськими якостями: чесністю, справедливістю, хоробрістю й винахідливістю.Шерлок Холмс — висококваліфікований спеціаліст, але він не тільки бездоганно володіє своєю професією, а й добре обізнаний з багатьма іншими суміжними науками: анатомією, хімією, фармакологією, геологією. своїх шістдесяти оповіданнях про Шерлока Холмса письменник показав людину виняткових розумових здібностей, дуже спостережливу, здатну аналізувати факти і знаходити вихід із найскладніших ситуацій.Я гадаю, що ці людські й професійні якості мого улюбленого літературного героя могли б узяти на озброєння й наші сучасні детективи.

    

    ОтветитьУдалить
  2. Погребняк Анастасія: самий яскравий - найяскравіший. своїх шістдесяти - у своїх шістдесяти

    ОтветитьУдалить
  3. «Останній листок» — одна з найкращих новел у світовій літературі, присвячених темі відданості людини іншій людині, любові до ближнього.Останній листок» — історія справжньої шляхетності «маленьких людей», здатних на безкорисливі вчинки, про яких О. Генрі не втомлюється майстерно розповідати у своїх творах.Звичайно, я позитивно здивована і вражена цим прекрасним твором. Він задовольняє практично всі мої і вимоги до якісного літературному твору. Цю новелу від О. Генрі цікаво читати, вона дає гарне уявлення про характери і мотиви поводжень людей з творчого середовища. Завдяки прочитанню цього твору можна знову повірити в людство, переконатися в тому, що в світі дійсно існують люди, які готові ризикувати, жертвувати собою в ім’я чогось високого. Прикладом такої людини став старий художник Берман, який врятував чуже життя, створив прекрасний малюнок, а тому й став моїм улюбленим героєм цього твору.Разом із Джонсі ми усвідомлюємо: життя дається тільки один раз, тому треба боротися за нього і витрачати його на добрі справи, заради продовження життя інших людей.Найвищим мистецтвом є мистецтво бути людиною. Вчинок Бермана - його мрія, його шедевр

    Погребняк Анастасія

    ОтветитьУдалить
  4. Я познайомилась зі своїм улюбленим (на сьогоднішній день) твором на уроці зарубіжної літератури у сьомому класі. Це новела відомого американського письменника О’Генрі «Останній листок».
    Чому саме цей твір справив на мене таке враження? Мені здається, насамперед тому, що в такому невеликому тексті автор зміг поєднати багато різних емоцій і переживань.
    Це оповідання змушує замислитися над речами, набагато важливішими за просте буденне життя з його повсякденними турботами. Ми кожного дня витрачаємо певний час на боротьбу з тими чи іншими проблемами, тому не завжди є можливість замислитися над сенсом життя, над тими речами, які повинен усвідомити кожен, – дружба, любов, доброта, людяність, гуманність.
    Дружба… Дві дівчини займаються живописом, прагнуть досягти успіху в нелегкому ремеслі. Так сталося, що допомоги чекати нема від кого. Але, на щастя ,вони стали одна для одної справжніми подругами. Хоча, на жаль, у житті іноді стається так, що людина, яку ти вважаєш другом, дізнавшись про твої проблеми, намагається відійти від допомоги. Це дуже прикро, але в наш час це не рідкість.
    Читаючи оповідання, я дуже хвилювалася за Джонсі. Тяжка хвороба, прогноз лікаря, безнадійність, безпорадність… Але в неї була справжня подруга – Сьюзі, яка підтримує хвору, переймається її смутком і намагається вселити у подругу жагу до життя. Це справді надихає мене..

    Дьячина Поліна

    ОтветитьУдалить
  5. Людський світ такий дивовижний. В ньому щомиті відбуваються якісь події. Хіба ми можемо знати, де доведеться зустрітися з болем, розчаруванням, а де на нас чекає радість, перемога, підтримка друзів?
    Над таким питанням миволові задумаєшся, читаючи новелу «Останній листок».
    Здається, ніби мова про звичайне життя. Але це лише на перший погляд. Я зрозумів, що все не так просто: і невидимий пришелець на ім’я Пневмонія, і затишна кімнатка подруг-художниць, і їхній дивакуватий сусід Берман.
    Найбільше мене вразив цей художник-невдаха. Він малює на стіні будинку свій шедевр – листочок плюща, який повертає хворій дівчині надію на одуження. Але його вчинок дорого коштував – життя самого художника.
    Я гадаю, що Джонсі в подальшому житті має гідно прожити своє життя, це буде її щирою подякою Берману.
    Новела вчить ніколи не падати у відчай, вірити у диво і бути готовим творити самому ці дива. Адже вони трапляються!

    ОтветитьУдалить
  6. Новела "Останій листок" містить дивовижний приклад людської щирої і непідробної доброти прекрасного співчуття та бажання допомогти людині яка зневірилась. Звичайно я приємно здивована і вражена цим прекрасним твором. Цю новелу від О. Генрі цікаво читати вона дає гарне уявлення про характери і мотиви поводжень людей з творчого середовища.Завдяки прочитаному твору можна повірити в людей,які готові готові ризикувати жертвувати собою в ім'я чогось високого.
    Прикладом такої людини став старий художник Берман якийврятував чуже життя ,створивши прекрасний малюнок.
    від Роїк Вікторії.

    ОтветитьУдалить
  7. Новела «Останній листок»- це історія справжньої шляхетності людей, здатних на безкорисливі вчинки. Сюжет цієї новели розгортається на майже життя і смерть, у маленькій квартирі, в одному з численних районів Нью-Йорка, дві дівчини, молоді, талановиті художниці потоваришували та вирішили оселитися в спільній квартирі студії. За твором, Сью та Джонсі- це дві подруги яких поєднує життя, вони як сестри, поділять разом і домівку, і їжу, і свої негарзди та радощі. Після того, як захворіла Джонсі, Сью не залишила свою подругу одну помирати, вона підбадьорувала, допомагала, робила все найкраще для неї, адже як для подруги це дійсно важливо. Зараз у світі таких подруг вкрай мало. У цій новелі О. Генрі використав на мій погляд, свій найулюбленіший прийом сюжету- несподівана кінцівка. Спочатку здається, що головною сюжетною лінією є хвороба дівчини, але насправді це самовідданий вчинок Бермана, на який ніхто не очікував.
    Ця новела показує, що є набагато важливіші шедеври, за всі художні багатвства, це людяність та милосердя.
    Шрібак Тетяни

    ОтветитьУдалить
  8. Мене найбільше вразив вчинок героя Бермана, як він розуміючи, що втратить своє життя, допоміг для молодої дівчини Джонсі, яка була важко хвора.

    ОтветитьУдалить
  9. Новела О.Генрі "Останній листок"зображує справжній приклад людської доброти та бажання допомогти. У невеличкому тексті автор поєднав багато випробувань. Головні персонажі новели - Сью та Джонсі. Це дівчата художниці ,які поділяють разом і домівку, і їжу, радощі. Під час їхньої спільної співпраці, вони, стали як сестри, бо кожна з них здатна на самопержтву заради іншої. Їх мізерних заробітків ледве вистачає на те, щоб сплачувати рахунки. Тяжка хвороба Джонсі є нелегким випробуванням для них обох, тому що грошей на ліки немає. Саме через це Джонсі залишилась без медичної допомоги. Берман щиро бажає допомогти, а хвороба і далі продовжуває знесилювати дівчину, Джонсі вже відмовляється від їжі. Вона була настільки ослаблена, що їй здається, що вона вмре - тоді, коли впаде останній листок плюща. Дівчина проводила дні в очікуванні падіння листка і власної смерті , але листок все ніяк не падав, з кожним днем вселяючи віру і надію у одужання Джонсі. Віра, в душі дівчинки перемогла і вона подолала хворобу. Пізніше зясувалося, що Берман в негоду намалював на дереві листок, аби Джонсі не втратила віру в власне одужання. Цей листок на дереві і став шедевром Бермана. Саме новела "Останній листок" зображує вдалий приклад. що за будь - яких обставин не можна втрачати надію. Важливо вірити у життя, бути готовим на усілякі перешкоди, адже ти не знаєш що тебе чекає завтра!
    ЖИТТЯ - ЦЕ НАЙКРАЩЕ ЩО Є У ЛЮДИНИ!!!
    Ліщук Анастасія

    ОтветитьУдалить
  10. У новелі розповідається про дівчинкку Джонсі яка захворіла на Містера Пневмонію, і хоча ще був досить великий шанс одужати, дівчинка змирилася зі своєю смертю.У вікні біля її ліжка ріс плющ з якого почали осипатися листки, Джонсі вважала що цей плющ це її життя , а листки - це шанси на одуження , і коли впаде останній листок вона помре. Лікар зауважив що якщо вона сама захоче одужати то шансів на виздоровлення буде значно більше.
    Ночі були холодні , йшов дощ.Одного дня коли розвидніло, Джонсі безжально звеліла підняти штору.Листок плюща був ще на своєму місці. Джонсі лежала й довго дивилась на нього. А потім озвалася до Сью:
    — Я була поганим дівчиськом,— сказала Джонсі — щось примусило цей останній листок залишитись там, де він є, щоб показати, яка я була противна. Це гріх — хотіти вмерти. Невдовзі лікар сказав що шанси на одуження дуже високі , потрібен лише гарний догляд. А надвечір того ж дня Сью підійшла до ліжка, де лежала Джонсі, обняла подругу.
    — Мені треба щось тобі розповісти, біле мишенятко,— сказала вона.— Сьогодні в лікарні від запалення легенів помер містер Берман. Він хворів тільки два дні.Позавчора вранці двірник знайшов старого в його кімнаті безпорадного відстраждань. Його черевики й одяг геть промокли й були холодні як лід. Ніхто неміг збагнути, куди він ходив такої жахливої ночі. Потім знайшли ліхтар, який щегорів, драбину, перетягнуту в інше місце, кілька розкиданих пензлів і палітру,на якій було змішано зелену та жовту фарби. А тепер подивись у вікно, люба, на останній листок плюща. Тебе не дивувало, що він ні разу не затремтів і не колихнувся від вітру? Ах, сонечко, це і є шедевр Бермана, він намалював його тієї ночі, коли впав останній листок.
    Мене вразило те - які хороші людські якості відкриваються у цій новелі. Берман -пожертвував своїм життям заради життя іншої людини. Також у цій новелі показується на скільки важлива бородьба за своє життя, що не варто ніколи втрачати надію. Тому я вважаю, що новела останній листок - може навчити багато чому як дітей так і дорослих, стати прикладом лдя багатьох.
    Філіпович Роман

    ОтветитьУдалить
  11. МЕНЕ НАЙБЫЛЬШ ВРАЗИЛО ВЧИНОК ГЕРОЯ БЕРМАНА ЯКВІН РОЗУМІЮЧИ ЩО ВТРАТИТЬ СВОЄ ЖИТТЯ ДОПОМІГ ДЛЯ МОЛОДОЙ ДІВЧИНИ ДЖОНСІ ЯКА БУЛА ВАЖКО ХВОРА

    ОтветитьУдалить
  12. Мене най більше вразив вчинок бермана коли він розуміючи що може втратити життя допоміг для молодої дівчині джонсі яка була важко хвора!

    Олехнович Юлія

    ОтветитьУдалить
  13. Мене най більше вразив вчинок бермана коли він розуміючи що може втратити життя допоміг для молодої дівчині джонсі яка була важко хвора.!

    ОтветитьУдалить